Naast alle vrijwilligers die betrokken zijn bij Kinderhulp heeft de organisatie ook vaste medewerkers in dienst. Iedere dag werken we met een betrokken en enthousiast team. Om samen zoveel mogelijk kinderen en jongeren die in Nederland opgroeien in armoede te helpen.
Afdeling Bestedingen ontvangt vele aanvragen per (werk)dag. Van maatschappelijke organisaties die zich inzetten voor kinderen in armoede in Nederland. Een snel en doorgaans positief antwoord wordt gegeven op elke aanvraag.
- Anna van den Berg – Relatiemanager Bestedingen
- Anne Willemsen – Junior Relatiemanager Bestedingen
- Ellen van Dijk – Administratief Medewerker Bestedingen
- Jacqueline Kremer – Hoofd Bestedingen
- Lieke Harpe – Impact Projectleider
- Marieke Damhuis – Administratief Medewerker Bestedingen
- Marion Reuvers – Relatiemanager Bestedingen
- Michelle Bosman – Projectmedewerker Kinderzwerfboek
- Petra Ebbink – Administratief Medewerker Bestedingen
- Saskia Pieters – Administratief Medewerker Bestedingen
- Wietske Wijgman – Administratief Medewerker Bestedingen
Onze afdeling Communicatie zet Kinderhulp op de kaart om zowel aanvragende organisaties als donateurs te bereiken. Intern zorgen ze voor vlotte communicatie, extern vergroten ze onze impact.
- Chantal van de Vijver – Communicatiespecialist Projecten & Partners
- Circe van der Elst – Communicatiespecialist
- Faye Kel – Junior Contentmarketeer
- Floor van Battum – Communicatiespecialist impact
- Irene Boersma – Communicatiemanager
- Jakob de Ruiter – Online Marketeer
- Nathalie van Hal – Communicatiespecialist
- Sietske Nederhoff – Contentspecialist
- Silvija van Dalen – Senior Contentspecialist
- Susanne Min – Communicatiespecialist Impact
- Victor van der Veen – Online marketeer
“Op de afdeling communicatie werken we allemaal vanuit ons eigen specialisme. Maar we zijn écht een team. Samen bouwen we aan een sterk Kinderhulpmerk en een mooiere wereld.” –
Sietske Nederhoff (contentspecialist)
Onze collega’s van de bedrijfsvoering zorgen ervoor dat alles soepel verloopt. Van financiële administratie en ICT-beheer tot administratieve ondersteuning, zij waarborgen de efficiëntie van onze organisatie.
- André Oudbier – Hoofd Financiën en ICT
- Anja Vogels – Administratief Medewerker
- Bernique Tool – Directeur/Bestuurder: Nevenfuncties (onbezoldigd): Bestuurslid stichting Sam& voor alle kinderen, Raad van Toezicht lid Interstedelijk Studenten Overleg (ISO)
- Erna Metz – Office Manager en HR
- Maarten Zilverberg – Medewerker Applicatie- en Informatiebeheer
- Marijke van Doorn – Hoofd bedrijfsvoering
- Petra Zijlstra – Secretarieel Administratief Medewerker
- Willeke Ligtenberg – Secretarieel Administratief medewerker
- Zoë Rombout – Logistiek Administratief Medewerker
Het is cruciaal dat Kinderhulp voldoende financiële middelen heeft om alle aanvragen via intermediaire organisaties te honoreren. Het team Fondsenwerving zet zich dagelijks in om dit te realiseren. Door fondsen te werven via onder andere loterijen, collecte, bedrijven en particulieren.
- Chantal van Gool – Hoofd Fondsenwerving
- Diane Wilde – Landelijk collecte-organisator
- Don Bitter – Junior Marketeer
- Ellen Cobelens – Relatiemanager Bijzondere Giften
- Ilse de Voogd – Fondsenwerver Zakelijke Markt
- Joëlle van ‘t Wout – Fondsenwerver Particulieren
- Judith Tonnaer – Relatiemanager Fondsenwerving
- Marthe van Essen – Database Marketeer
- Rinske Meerdink – Landelijk collecte-organisator
“In het team Fondsenwerving zijn we elke dag in contact met onze (potentiële) donateurs en leggen de verbinding tussen hun idealen en het mooie werk dat we bij Kinderhulp doen. We zijn een hecht team waarin we elkaar graag helpen.” – Ellen Cobelens (Relatiemanager Bijzondere Giften)
We worden ondersteund door Jeroen, Willy, Milou en andere collega’s van Webmastery die de social media webcare verzorgen.
Bovendien worden we geholpen door ruim 13.500 fantastische (collecte)vrijwilligers door heel het land. Wil jij je ook inzetten voor kinderen die in ons land in armoede opgroeien?
Lees dan hier verder