Vind jij de uitweg in het doolhof van armoedestress? Ervaar het zelf met onze exclusieve VR-experience op de Impact Fair in de Jaarbeurs Utrecht! Betreed onze experience room en voel de constante tijd- en keuzestress terwijl je zoekt naar de uitweg. Kom jij kijken, voelen en beleven wat dit met jou doet?

Met jou erbij hopen we ons netwerk van impactmakers verder uit te breiden en écht het verschil te kunnen maken. De fair begint op donderdag 4 april met een dag vol netwerken en het ontwikkelen van samenwerkingen tijdens de bedrijvendag. Op 5 april vullen de leiders van de toekomst, Gen Z, de Jaarbeurs. En op zaterdag 6 april is het publiek van harte welkom, maak er een gezellig familie-uitje van en laat je kinderen (gratis tot 12 jaar) zien hoe we samen het verschil kunnen maken. Het is nog mogelijk om kaarten te bestellen! Klik hier voor de kaartverkoop. En gebruik onze persoonlijke kortingscode: nfk50%expo

dd64111e ee11 4982 85fa ed5dfe46640f
Hier wordt al druk gewerkt aan de stand.
bbc09a50 5fd1 471f a37a 4fdcdb03d495
Durf jij het aan om onze experience room te betreden..?

Speakerpit; ga jij in gesprek?

Ontmoet op zaterdag 6 april onze directeur-bestuurder Bernique Tool op speakerpit 4 om 13.00 uur. Ze gaat in gesprek met het publiek, over kinderarmoede in Nederland en het opgroeien in armoedestress. Ze neemt je mee in de financiële druk en de lastige keuzes die hierbij komen kijken. Kies je voor een warme maaltijd voor het hele gezin of menstruatieproducten voor je dochter? En wat is urgenter voor je zoon; een bril met de juiste sterkte óf een beugel?

Naast onze exclusieve VR-experience is er nog veel meer te zien en beleven in de Jaarbeurs Utrecht. Ga zingen in de karaoke-bar van Omroep Zwart, kijk of jij kan ontsnappen uit de Escape Room van free a Girl en ontdek hoe het is om voor één dag onderzoeksjournalist te zijn bij Follow The Money. Het volledige programma van de Impact Fair vind je op hun website.

Armoedestress

De hele maand april vragen we extra aandacht voor de situatie van ruim 300.000 kinderen in ons land die opgroeien in armoede. De keuzes waar ouders dan voor staan zorgt voor stress en kinderen voelen dat feilloos aan. Sterker nog, zij ervaren daardoor zelf vaak ook stress. Dat moet anders. Wil je meer weten over de campagne en wat er verder nog aankomt? Lees het hier.